vineri, 14 mai 2010

Cica sunt o studenta


Eram in tramvai indreptandu-ma spre casa si imi alegeam melodia pe care sa o ascult la ipod cand am vazut un barbat vorbindu-mi si mi-am scos o casca. Imi arata un ecuson..era controlor. Ma uit la el relaxata...parca nici nu mi se parea real. Imi spune si repeta sa ii arat un act de identitate...eu "nu am niciun act de identitate la mine" ..el "nu sunteti studenta?" ...eu.."nu...*ma gandesc la o minciuna* sunt in clasa a6-a" el"bun ..si ...deci nu aveti bilet" eu "nu..dar cobor la prima..." el"ok.."

Cobor eu repede si incep sa rad . Nu e prima oara cand ma prinde un controlor ..uneori trec pe langa mine pur si simplu iar uneori nici nu se obosesc sa ma bage in seama...ehh dar faza cu studenta e prea de tot ! 

E sfarsit de saptamana deci va urez un weekend placut! 


Quote of the day: 

-         If it feels good do it!

                                                                                Woxaven

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu