miercuri, 7 aprilie 2010

7 aprilie


Simt o nevoie nejustificata in a ma plange de serviciile de la GT.  Prima oara ne-au servit narghileaua fara sa comenteze . Acum, pentru ca unei  minore i s-a facut rau de la narghilea nu ne-a mai servit...am impresia ca tocmai au pierdut trei cliente devotate. Nu stiu exact cand o sa mai trec pe acolo...nu prea curand oricum.

In rest...am facut poze, am baut ceaiul cald care ne-a cam stat in gat si am plecat repejor. Serviciile lor ma lasa rece pe moment.

Planuiesc ca maine , cand ies din nou sa nu mai merg la GT ci prin alte locuri cu narghilea. Unde m-or purta picioarele, acolo ma duc. 

Ziua a fost draguta si am ajuns acasa pe lumina! Surprinzator, stiu!


Quote of the day:Un artist este un om care produce diverse lucruri de care oamenii nu au nevoie.

2 comentarii: