luni, 26 aprilie 2010

Religie- Muzica


Buna...ziua/dimineata/seara!

Sunt putin socata de reactia oamenilor. Eu si gasca ne schimbam, da...dar asta pentru ca asa vrem noi. Nu ne obliga nimeni sa facem ce nu vrem.Am primit si reclamatii ca cica influentez oamenii in rau. Dupa cum spunea un prieten de-al meu: "Fiecare face ce vrea. Nu putem fi obligati sa facem ce nu vrem."

 Presimt ca saptamana ce urmeaza o sa fie grea(foarte grea). Mi-ar placea sa imi bag picioarele, sa merg la un concert, sa merg in Varza, sigur ca mi-ar placea dar nu pot. 

12:50-ma mai uit pe o compunere si plec. mai am zece minute pana la 13 si la 13 fix tre sa imi iau zborul. 

Joia trecuta a fost frumoasa. Am iesit cu gasca. Am fost 4 de data asta ...5 chiar dar un membru a trebuit dus la scoala O_o. Treaba e ca iar am baut, iar am fumat. Nu-mi convine dar in ultima vreme am tot avut chef sa ma sparg. Eh, e 12:55...o sa trebuiasca sa mai si inchid calculatorul deci o sa ia si asta ceva timp. 


Quote of the day: If it feels good, do it!


                                  Hugs,

                                             Woxaven


2 comentarii: